vineri, 17 decembrie 2010

Scrisoare pentru tata

In dimineata verii tarzii
Au venit sa imi spuna
Ca in veci nu ai sa mai vii
Sa ma tii de mana...

Ca niciodata n-am sa te mai vad
Ca n-am sa te mai strang in brate
Ca vocea n-am sa-ti mai aud
Ca n-om mai povesti pe saturate.

Aceasta este o scrisoare
Catre tine, tata scump
Spunandu-ti cu lacrimi amare
Ce nu ti-am spus nicicand...

Nu ti-am spus ca te iubesc
Atat cat trebuia
Iar acum tot ce imi doresc
E sa ma pot apropia...
Sa merg la mormantul tau
Sa imi iau ' la revedere'
Sa iti spun ca-mi este dor
Si sa-mi dai incredere
Ca ne vom revedea
Impreuna cu zeii
Si din cer vor cadea
Fulgi de zapada...mii.



Aceasta poezie este pentru tatal meu, de la care am mostenit si pasiunea pentru scris si caruia ii multumesc pentru tot ce sunt....si de care imi este nespus de dor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu